ארגון מנהגלי הדיגיטל
אחיות ואחים משפיעים בכללית
אתי רוזנברג

הקהילה נולדה במחשבה ביום שבו האחות טובה קררו נשרפה למוות על ידי מטופל במרפאה בחולון. חשבנו שאם נספר לעצמנו וגם לאחרים מה אחיות עושות, נגביר חיבור וגאווה, ונפיץ הרבה טוב. זו קהילת פיימינג שמטרתה למצב את המקצוע והעוסקים במקום טוב יותר הארגון תמך, ובדיוק ביום השנה להירצחה של טובה-הקבוצה עלתה לאוויר.

הקהילה שלנו מחברת את האחיות בארגון הבריאות הגדול בישראל , המתפרס על פני 14 בתי חולים, 2500 מרפאות ברחבי הארץ ושלושה בתי ספר לסיעוד. בקהילה נמצאים סטודנטים וגם מי שפרשו לגמלאות נוסף על הקהילה העובדת בכל הדורות. המקצוע מחבר את כל אנשי הפסיפס הישראלי בארץ, מחבר פריפריה ומרכז ומחבר את העולם הגדול אלינו והפוך. ניהול קהילה הוא מקצוע שהאחים והאחיות שלנו כאן עושים מעבר לעבודתם מתוך שליחות וכיף.

מעל 5400 חברים קוראים יום יום , עם היקף כתיבה ותגובות מעבר לכל מה שמוכר בקהילות אחרות. שותפים לקמפיינים של קידום בריאות, מייצרים משל עצמנו, מאמצים רעיונות חדשים לעבודה ופותחים את הלב ונלחמים ביחד בשחיקה. מידי יום אנו מזכירים בקבוצה חמלה , ערכי אהבת האדם ובוחרים מחדש בשליחות המקצועית ומאירים כל אח ואחות באור יקרות, כדי שאיש לא יהיה שקוף. דוגמאות נוספות הן העלאת המודעות לכרטיס אדי, תרומות איברים, קידום הנקה לפי בחירה של האישה, הפחתת סטיגמציה בבריאות הנפש, ומניעת אובדנות. אז אם אחות או אח קוראים, כותבים או מגיבים על משהו שגורם להם לחוש גאווה במקצוע – בשבילנו זה אור גדול. ואנחנו נמשיך לזכרה של האחות טובה קררו.




אתי רוזנברג

אתי רוזנברג
מייסדת הקהילה

אתי רוזנברג אחות במקצועה, בעלת תואר שני במינהל מערכות בריאות ומומחית בתחום ניהול ומדיניות שרוב הקריירה עבדה בתפקידי ניהול בכיר ובהם האחות הראשית של ביה״ח בילינסון והאחות הראשית של מחוז תל אביב של כללית . בתפקידה הנוכחי כמנהלת המחלקה לתכנון ומדיניות במשרד האחות הראשית בכללית שבה 14,000 אחיות פעילותה עוסקת בחדשנות , עולמות תכנון של כח אדם ושירותים חדשים , קביעת סדרי עדיפויות בהכשרה , גיוס ושימור אחיות ומיצוב המקצוע. אתי אם לשלושה ותושבת תל אביב כתבה שנים במוסף סגנון של מעריב, והיא בוגרת תוכנית הרווארד לנשים בכירות במערכת הבריאות , ומשלבת בעבודתה מחקר, הרצאות ועבודה ברשת נרחבת בארץ ובעולם. הקימה את הקבוצה מתוך מטרה להעצים את אחיות הכללית ולשנות את השיח הפנימי כשמשפיע על המקצוע ודעת הקהל