לאחר שנים של קניות און ליין ועזרה בחיפושים אחרי הדילים הכי טובים לבני משפחה, חברים ומכרים, פתח בני בוחניק את קבוצת "כזה אני רוצה ! I Need It", שהייתה לקבוצה הראשונה ברשתות החברתיות בישראל אשר נתנה המלצות קנייה ועזרה בתהליכי יבוא אישי על פי דרישה. מה שהתחיל כקבוצה סגורה לכמה חברים בודדים, נפתחה בסוף שנת 2016 לקבוצה ציבורית וייחודה במתן מעטפת כוללת ועזרה לחברים בה, החל משלב השוואת מחירים ועד לקבלת המוצרים הביתה ואף לאחר מכן.
בקבוצה תמצאו מדריכים לכל תהליכי יבוא אישי וכמובן, המהות לשמה נפתחה – עשרות דילים עדכניים למוצרים מכל הקטגוריות, שפערי מחירים בהם גדולים לעומת המחיר בארץ. גם חברות האשראי לא נשארו אדישות, ויחד עם לאומי קארד השיקו בעלי הקבוצה לראשונה בישראל כרטיס אשראי ייעודי המספק הטבות ייחודיות, בין היתר בשערי המרה ומתן כלים פיננסים משופרים לרכישות בחו"ל.
בני בוחניק, 42, נשוי להדר ואב ל-3 מתגורר בנס-ציונה. מאז ומעולם בני היה מכור לטכנולוגיה וגאדג'טים. בגלל שהכל קורה בחו״ל הרבה לפני – בני מצא את עצמו רוכש יותר ויותר מוצרים מעבר לים. מדובר בתחביב לא זול ובני היה צריך לחפש ברחבי הרשת איפה למצוא את המחירים הטובים ביותר ולהבין כיצד לייבא לארץ. חברים ובני משפחה החלו להתייעץ עם בני איך ואיפה כדאי לקנות, הבירוקרטיה מול הרשויות ומסביבו התקבצו מספר חברים קרובים אשר ראו בו כמקור לידע ועזרה. ביום יום בני מתעסק בעולמות השיווק והסחר מזה שני עשורים, לכן התהליכים היו מוכרים לו והוא מצא עצמו מייעץ ומכוון, מקבל פניות ללא הרף. יחד עם הדר לנגסנר-בוחניק קבוצת "כזה אני רוצה ! I Need It" הפכה לכוח צרכני, עם עדכונים שוטפים מספר פעמים ביום ומענה לאלפי פניות מדי חודש. בני פועל גם ברמה הכלכלית-חברתית ונקרא מספר פעמים לפורומים של משרד הכלכלה לייצג את הצרכנים על מנת להעיר ולהאיר את עיניהם של מקבלי ההחלטות בכל הנוגע להקלות ייבוא, רגולציות ותהליכים שכבר היום אנו חווים במשק הישראלי.