הקהילה הוקמה ביולי 2016, מתוך צורך אישי למרכז ידע חינמי ונגיש בכל מה שקשור לפלטפורמת האיקומרס שופיפיי, שהייתה מאד חדשה לישראלים לפני 3 שנים. עד לפני חודשיים שם הקהילה היה "שופיפיי הקבוצה הרשמית", לאור העובדה שהרבה מחברי הקהילה פועלים בערוצים שונים באיקומרס שונה השם ל "יזמי איקומרס בישראל", הדיונים הפכו להיות מקצועיים יותר ונוגעים בכל קשת הנושאים בעולם האיקומרס.
הייחודיות בקבוצה הזו היא מה שמאפיין אותה עד היום, שיתוף ידע, הענקת תוכן וערך עם מינימום מסחריות. מטרת הקבוצה הייתה להוביל שיח ענייני, בוגר יותר ובלי אשליות. וכן, לשים את הקלפים על השולחן ולהראות את הצדדים האחרים של האיקומרס מכל מה שהיה נהוג עד אז בתמונות של עבודה על המקבוק עם כפכפים על חופי הים בתאילנד.
הקהילה מהווה בית חם לכל יזמי האיקומרס בישראל הן למתחילים והן למתקדמים ובמסגרת הפעילויות השונות בקהילה מתקיימים: לייבים וראיונות עם מובילים בתחום מהארץ ומהעולם, מיטאפים חינמיים ובתשלום, סדנאות מוזלות לחברי הקהילה ובחודש ינואר התקיים כנס איקומרס שהוכרז כהצלחה גדולה בו השתתפו 200 מחברי הקהילה, ההרצאות הועברו על ידי דוברים אשר חברים בקהילה.
דויד פופוביץ (39) נשוי ואב לשלושה מתגורר בפ"ת.
בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.
במשך 17 שנים עבד כשכיר בתפקידי שיווק בכירים בחברות ישראליות ובינלאומיות, בתפקידו האחרון היה מנהל שיווק בקלאב מד ישראל. כיום יזם איקומרס עצמאי עם ניסיון במגוון פלטפורמות כגון: אמזון, איביי, אטסי ושופיפיי. בעל מותג אונליין בינלאומי, בעלים של סוכנות איקומרס, יועץ עסקי בנושאי איקומרס לחברות וארגונים.