אמיר יגן הצטרף לסקינדו בסוף שנת 2013, לאחר מספר שנים בהם התגורר בחו"ל לצורך לימודים אקדמאיים בהולנד, אוסטרליה וספרד.
לאחר כשנה וחצי בסקינדו, קיבל לידיו את המושכות לניהול פעילות לקוחות החברה בישראל ולקח חלק מרכזי בפיתוח והטמעה של אסטרטגיות פרסום, פיתוח עסקי, ניהול וקידום מוצרים טכנולוגיים חדשים והטמעתם בשוק הדיגיטל בארץ.
במהלך שנת 2017 מונה לסמנכ"ל וממשיך בהצמחת פעילות החברה, בדגש על חיזוק מעמדה של סקינדו כפלטפורמת מדיה פרוגרמטית מובילה בישראל.
חברת סקינדו הוקמה בשנת 2007 ומהווה כיום את רשת הפרסום הגדולה בישראל מבית יוניברסל מקאן דיגיטל. מערכת סקינדו מבוססת על אלגוריתם ייחודי לניהול שטחי פרסום שפותח ויוצר על ידי המנכ"לים המייסדים של החברה, אורן ברדיצ'בסקי, רותם שאול ואייל בצלאל.
רשת הפרסום הפרוגרמטית מונה כיום אלפי מדיות החל מהקטנות ביותר ועד למדיות הגדולות בישראל.
חזון החברה היה ונשאר – להוביל, לחדש וליצור פתרונות דיגיטליים פורצי דרך ללקוחות החברה ושותפיה.