powered by
Rabbi Interactive Agency
הרבה לפני שנכתב עליו בספר המחזור של כיתה יב׳ ״כשיהיה גדול יעסוק בפרסום״, חלם איתי להגיע לתחום. הדיגיטל פרץ לחייו מעט מאוחר יותר (אבל מוקדם מספיק), כשמונה לאסטרטג הדיגיטל הראשון בישראל ב-Grey מקבוצת אדלר חומסקי. במקביל, החל איתי להרצות באקדמיה ואף זכה לקחת חלק בהקמת תואר ה-B.A הראשון והיחיד בישראל בפרסום ובתקשורת שיווקית – בקריה האקדמית אונו, תואר במסגרתו הוא מלמד עד היום בנוסף לאוניברסיטה הפתוחה ולרופין.
בתפקידו האחרון כשכיר, הקים וניהל את מחלקת הדיגיטל בערוץ 10 ואף שימש כחבר פורום אסטרטגיה בהנהלת הערוץ. בתקופה זאת שימש כשופט בטקס פרסי האפ״י. כיום מקדיש איתי את מרבית זמנו לייעוץ ולליווי מותגים גדולים ובינוניים בארץ ובחו״ל בעולמות הדיגיטל. במקביל, מכהן איתי כיו״ר הועדה האקדמית של ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל.