גדי מאירסון
follow

מנהל דיגיטל קונצרני החברה המרכזית

בשנים האחרונות גדי מאירסון מוביל שינוי מחשבתי שבמרכזו מעבר מפרסום דיגיטלי לדיגיטל ביזנס שיוצא מהמטרות העסקיות תוך שימוש בדאטה וטכנולוגיה כעקרון מפתח בפעילות המותג.

במהלך 8 השנים האחרונות, גדי ניהל ומנהל את הפעילות הדיגיטלית של המותגים הגדולים במשק והיה אחראי על מהלכים חדשניים ופורצי דרך.

כמנהל לקוח בכיר בסוכנות האינטראקטיב E-dologic, טיפל במותגי הליבה של המשרד: Orange ופריגת והוביל פעילויות, כגון: התמונה המתויגת ביותר בעולם בפרויקט orange rockcorps ומסחטת החיוכים של פריגת.

בשנים 2011-2015 ניהל את מהלכי הדיגיטל של חברת פרטנר במסגרתה היה שותף בין היתר לבניית המותג הדיגיטלי 012 מובייל והוביל אסטרטגיה שגייסה אלפי לקוחות באמצעים דיגיטליים בלבד.
ב-2015 מונה למנהל הדיגיטל הקונצרני של החברה המרכזית למשקאות במטרה להבנות אסטרטגיה וחשיבה דיגיטלית שתנחה את הקבוצה באתגרים של העידן הדיגטלי.