follow |
בשנים האחרונות גדי מאירסון מוביל שינוי מחשבתי שבמרכזו מעבר מפרסום דיגיטלי לדיגיטל ביזנס שיוצא מהמטרות העסקיות תוך שימוש בדאטה וטכנולוגיה כעקרון מפתח בפעילות המותג.
במהלך 8 השנים האחרונות, גדי ניהל ומנהל את הפעילות הדיגיטלית של המותגים הגדולים במשק והיה אחראי על מהלכים חדשניים ופורצי דרך.
כמנהל לקוח בכיר בסוכנות האינטראקטיב E-dologic, טיפל במותגי הליבה של המשרד: Orange ופריגת והוביל פעילויות, כגון: התמונה המתויגת ביותר בעולם בפרויקט orange rockcorps ומסחטת החיוכים של פריגת.
בשנים 2011-2015 ניהל את מהלכי הדיגיטל של חברת פרטנר במסגרתה היה שותף בין היתר לבניית המותג הדיגיטלי 012 מובייל והוביל אסטרטגיה שגייסה אלפי לקוחות באמצעים דיגיטליים בלבד.
ב-2015 מונה למנהל הדיגיטל הקונצרני של החברה המרכזית למשקאות במטרה להבנות אסטרטגיה וחשיבה דיגיטלית שתנחה את הקבוצה באתגרים של העידן הדיגטלי.