powered by
Rabbi Interactive Agency
גלעד זיהה את הפער המקצועי הקיים בשוק, והפוטנציאל השיווקי הטמון בתחום הסלולר. את הקורסים הראשונים שלו בתחום הוא העביר כבר לפני שש שנים באונ' ת"א ובמיקרוסופט אקדמי. מאז הספיק לעשות כברת דרך ולייסד את Moburst, סוכנות שיווק שנועדה להחליף את משרדי הפרסום המסורתיים בהתמודדות בעולם המובייל. פחות מ – 3 שנים לאחר שיצא למסע הזה וכשהוא רק בן 31, בכר חולש על אימפריית שיווק חוצת יבשות עם סניפים בניו-יורק, סאן-פרנסיסקו, ארגנטינה, ברזיל, מקסיקו וכמובן ישראל, תוך ניהול לקוחות מהשורה הראשונה כמו Google, eBay, Gett ועוד.
המעבר המהיר מעסק מקומי לבינלאומי לא פסח גם על בכר עצמו, שעשה רילוקיישן לארה"ב בשנה שעברה עם אשתו ושני ילדיו כדי לנצח על ההתרחבות הגלובלית של Moburst מקרוב.