דורי בן ישראל (36) הוא איש קריאייטיב, בלוגר ואידיאליסט. בעלי קבוצת ה-Mizbala, סוכנות קריאייטיב וקבוצת יזמות דיגיטלית, שמפעילה את בלוג הפרסום הפופולארי מזבלה.קום ומיזמי דיגיטל נוספים. את דרכו בתחום החל ב-2006 עם הקמת הבלוג וסוכנות הקריאייטיב, שמעניקה שירותי רעיונאות למפרסמים בעולם. היה הפרסומאי הישראלי הראשון שזכה בתחרות החדשנות העולמית של YouTube ופסטיבל קאן יאנג ליונס.
פרויקטים של המזבלה זכו להכרה בינלאומית נרחבת וזיכו אותה בעשרות פרסים בתחרויות מסביב לעולם, בהם פסטיבל קאן, One Show, Webby, Effie Awards ונוספים. ב-2011 קמפיין של בן ישראל הוצג מעל בימת כנס TED העולמי ע"י מייסד אתר מאשבל הפופולארי. באותה שנה השיק בן ישראל את פרויקט "האם פייסבוק יתבעו את מארק צוקרברג" מהלך מתגרה בענקית האינטרנט שמוצב כקמפיין הישראלי המתוקשר ביותר מאז ומתמיד עם למעלה מ-250,000 איזכורים בתקשורת העולמית. בעקבות הקמפיין, בן ישראל הוזמן לנאום בפני סטודנטים באוניברסיטת הרווארד ופייסבוק נסוגה מהתביעה שהגישה וסגרה את השלוחה הישראלית שהקימה – MASA.
מ-2014 מוביל בן ישראל מאבק פומבי כנגד חברת פייסבוק ישראל ופייסבוק העולמית.