מיכאל מיטרני
follow

מנהל דיגיטל וחדשנות סופר-פארם

מזה שבע שנים שמיכאל מקדם את תחום הדיגיטל בסופר-פארם ומייצר נכסים דיגיטלים לארגון וללקוחות עם דגש עיקרי על חוויית הלקוח. מיכאל הקים את דף הפייסבוק של סופר-פארם שגדל להיות דף המותג הגדול בישראל, אתר שמשרת מעל מיליון מבקרים בחודש ואת אפליקציית המובייל הפופולרית ביותר לחברה קמעונאית בישראל עם מעל 2 מיליון הורדות ומעל חצי מיליון משתמשים בחודש.

בזכות האפליקציה הישראלים מממשים יותר קופונים דיגיטלים מאי פעם. בנוסף, מיכאל אחראי לפעילות אתר סחר אלקטרוני בתחום עדשות המגע שזוכה להצלחה רבה. ביום-יום מיכאל עוסק בחיפוש תמידי אחר טכנולוגיות ואמצעים חדשים שישפרו את חוויית הלקוחות של סופר-פארם וביצירת כלים חדשים.