ארגון מנהגלי הדיגיטל
אחרי הרבנות זה יעבור
דקלה גנור שמש ותומר וינטר

אחרי הרבנות זה יעבור הוקמה על ידינו, תומר וינטר ודקלה גנור שמש. שנינו גרושים ובני זוג הנמצאים בפרק ב'. יצרנו את הקבוצה כי הרגשנו שאין מספיק מקום ברשת לשיח רגשי על גירושין. מי שעובר או עבר תהליך גירושין יודע כמה קשה להתגרש, כמה קשה יכולה להיות התמודדות עם הילדים, כמה קשה להתרגל למצב הכלכלי החדש וכמה מאתגר למצוא זוגיות חדשה. על הנושאים האלה וכל נושא אחר שיושב לחברים על הלב אנחנו מדברים בקבוצה.

כמובן, מאחר שעולים בקבוצה נושאים רגישים אנו מאפשרים לחברים לשאול שאלה אנונימית באמצעותנו. השיח בקבוצה הוא מכיל ולא שיפוטי, דבר נדיר כשמדובר בנושא רגיש כמו גירושין. לקבוצה צוות יועצים ששמחים לתת לחברים מענה בתחומם: עורכת דין ומגשרת, מדריך הורים, עובדת סוציאלית, מטפלת רגשית.

הקהילה אמנם נולדה בפייסבוק, אבל היום היא חצתה את גבולות העולם הוירטואלי ויש לנו מפגשים כקהילה: מסיבות, טיולים, מפגשים עם ובלי הילדים, ארוחות שבת משותפות, מפגשי תמיכה רגשית ועוד. הקבוצה אינה קבוצת היכרויות, אבל יצאו ממנה לא מעט זוגות. השבוע התבשרנו שזוג שהכיר בקבוצה מתחתן בקרוב. אנחנו כמנהלים שלה מספקים אוזן קשבת, תומכים ומייעצים לחברי הקהילה באהבה ומקבלים פידבקים מאוד מרגשים לתרומה שהקהילה מספקת.




דקלה גנור שמש ותומר וינטר

דקלה גנור שמש ותומר וינטר
מייסדי הקהילה

תומר וינטר (38), גרוש ואב ל-3 בנים. בעל תואר במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע. כלכלן ביום ומנהל קהילה בלילה. דקלה גנור שמש (38), גרושה ואמא לילדה. בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. בעבר מנהלת שיווק ובעלת עסק לשיווק דיגיטלי. בעלת ניסיון של שנים בניהול מדיה חברתית. כיום מקדישה את מירב זמנה לניהול הקהילה, תמיכה וייעוץ לחברי הקהילה והוצאה לפועל של הפעילויות לחברי הקהילה. אנחנו בני זוג בפרק ב'.

כשהכרנו הבנו שאנחנו רוצים לעשות שינוי בתפיסה הציבורית. מאמינים בשיוויון בין המינים ושמשמורת משותפת צריכה להיות ברירת המחדל. חולמים שכל הגרושים והגרושות יחיו בשלום אחד עם השניה לטובתם ולטובת הילדים. מטרת הקבוצה בין היתר היא לרכך את הכעסים והכאב, לבנות מערכת יחסים טובה עם הגרוש/ה ולהמשיך הלאה. לפתוח דף חדש ונפלא בחיים שלנו.