ארגון מנהגלי הדיגיטל
דתיות עסקיות מדברות
יסכה אופנהיים

קהילת פייסבוק אותנטית של בעלות עסקים דתיות שעוסקת בבניית איתנות כלכלית. דתיות עסקיות יצאה מגבולות המסך והפכה לסקטור בציבור הדתי, חברות בה נשים מתחומי עיסוק שונים ומגוונים ומסטטוס עסקי רחב שעוסקות בשיח מכונן, בפיתוח שפה של חדשנות וביצירת פלטפורמה לתנועה חברתית שעוסקת בתעסוקה, פרנסה וקיימות עסקית.

בקבוצה חברות 10,746 נשים מכל הקשת הדתית, ועפ"י דוחות פייסבוק היא זוכה ל-80%  Engagement (רמת מעורבות) בדיונים איכותיים, כנים ופורצי דרך ובמקביל שומרת על רמת אינטימיות גבוהה. הצלחתה של הקבוצה היא פעילות ה-OFFLINE שמלווה אותה לאורך כל הדרך. מועדון עסקיות, כנסים ואירועים חדשניים בהם נפגשות חברות הקבוצה, המהווים את נקודת ההתכנסות החשובה והמשפיעה על בעלות עסקים במגזר הדתי.




יסכה אופנהיים

יסכה אופנהיים
מייסדת הקהילה

יסכה אופנהיים, יזמת ואקטיביסטית חברתית, מנהלת את 'מועדון העסקיות', פלטפורמת מפגשי הOFFLINE של הקהילה. יועצת אסטרטגית בעלת ניסיון רב בהובלת תהליכי מיתוג ואסטרטגיה במגזר הדתי, מתמחה בבניית זהות שיווקית ובפיתוח רשתות תקשורת קהילתיות.

מייסדת ומנהלת שותפה בקהילת הפייסבוק 'דתיות עיסקיות מדברות' שהוקמה בשנת 2014. מובילה את הקהילה יחד עם השותפות לדרך בעלות העסקים והיזמיות – חלי יעקבס, רחל קשת ויעל שטיינברגר ומנקליו"ת נוספות. לקבוצה חבר נאמנות פעיל והרבה חכמת ההמונות.