ארגון מנהגלי הדיגיטל
מנהלי שיווק מצייצים
אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן

קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" הינה קהילה סגורה, איכותית ומקצועית שהוקמה בסוף אפריל 2015 כיוזמה פרטית של מנהל שיווק במטרה להוות פורום מקצועי לעוסקים בענף – מאז הקמתה שותפים בה כבר כמעט 10,000 מנהלי שיווק ופרסום מהחברות המובילות במשק. בקבוצה חברים בכירים רבים העוסקים בשיווק בענפים מגוונים ומהארגונים המובילים במשק ובהם: קוקה-קולה, שטראוס, שופרסל, סמסונג, בזק, בנק הפועלים, תנובה, מי-עדן, אסם, ועוד.

חברי הקהילה הינם אנשי שיווק ופרסום מכל הענפים והתחומים וניתן למצוא בקהילה אנשי מקצוע בכל התפקידים: מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק, מנהלי תחומים וחטיבות, מנהלי חדשנות, מנהלי דיגיטל, אנשי קריאייטיב, פרסומאים בכירים ועוד. הקבוצה הינה קבוצה פעילה ותוססת שמתבססת על עושר תוכני ומקצועי ועל הון אנושי מקצועי העוסק בתחומי השיווק והפרסום.

חזון מנהלי הקבוצה הוא לייצר קהילה משמעותית – הקהילה הגדולה והמקצועית ביותר לאנשי השיווק והפרסום בישראל – זירה בה ניתן להתייעץ, להיפגש, לשתף ובעיקר לקיים שיתופי פעולה ולקדם מהלכים משמעותיים. הקבוצה מנוהלת על-ידי 3 מנהלים בעלי ניסיון רב בשיווק בענפים מגוונים, בהתנדבות מלאה ומתוך אהבה לתחום השיווק והפרסום ומתוך רצון לייצר קהילה שיתופית לקידום הענף.




אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן

אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן
מייסדי הקהילה

אמיר שניידר: יליד 1981, אב לשניים מפתח תקווה. אמיר הינו מייסד קהילת מנהלי שיווק מצייצים ומנהל תחום דיגיטל במטה השיווק של בנק הפועלים. בדצמבר 2016 דורג אמיר בדירוג 40 המשפיעים מתחת ל-40 של אתר אייס בזכות הפעילות בקהילת השיווק. לפני הצטרפותו לבנק הפועלים, כיהן אמיר כמנהל שיווק בקבוצת אלדר תחת ניהולה של מיכל המאירי ולפני כן,ניהל את מערך התקשורת השיווקית של קבוצת יזמות נדל"ן עם פעילות בחו"ל ובישראל, לרבות בתחומי ההתחדשות העירונית. לאמיר תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) בקריה האקדמית אונו ותואר ראשון בתקשורת ציבורית, אוניברסיטת בר-אילן.

טל ספיבק: יליד 1983, נשוי לאפרת ואב למאיה. בעל תואר שני במנהל עסקים, בהתמחויות שיווק וניהול. בשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל שיווק ומנהל תחום דיור של קבוצת מרכז הבנייה הישראלי ובעל נסיון רב בתחום הפעילות השיווקית בענף הבנייה והנדל"ן. בשנת 2016 ייסד את חברת FRESH נדל"ן המספקת מגוון של פתרונות שיווקיים ממוקדים לענף הנדל"ן והבנייה בישראל. טל נמנה בין מנהלי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" מיום היווסדה.

לירן פורמן: נשוי ואבא לשניים, גר ביבנה, שותף מנהל בקהילת מנהלי שיווק מצייצים ומכהן כמנהל השיווק של חברת דומיסיל העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי פרזול ועיצוב לבית ולחוץ. בעברו ניהל את השיווק של חברת קמחי תאורה וקודם לכן שימש כסמנכ"ל בקבוצת מרכז הבנייה הישראלי. בעל תואר שני במנהל עסקים, התמחות באסטרטגיה עסקית ויעוץ ופיתוח ארגוני ותואר ראשון במנע"ס, התמחות בשיווק ופרסום, מהקריה האקדמית אונו.