ארגון מנהגלי הדיגיטל
נשים בעולם של הזדמנויות
תאיר מורדוך

קהילת "נשים בעולם של הזדמנויות" נוסדה על ידי תאיר מורדוך, בזמן שהותה עם משפחתה ברילוקיישן ממושך, 4 שנים בטוקיו ו 3.5 בסינגפור הקהילה מונה כיום כ-14 אלף נשים ישראליות המתגוררת בחו"ל.

הקהילה נוסדה מתוך הבנה של האתגרים המיוחדים העומדים בפני נשים ישראליות המתגוררות בחו"ל והמטרה הראשונית הייתה לעודד אותן ליזום, להקים עסקים או להגשים את עצמן בכל תחום אחר שיבחרו, במהלך החיים במדינה זרה. הקהילה נותנת השראה ותמיכה נשית רחבה, ליוזמה, הקמת עסקים, והתקשרויות חברתיות ועיסקיות בין נשות הקהילה הקהילה היא ההוכחה שכשנשים תומכות בנשים, משהו גדול קורה.




תאיר מורדוך

תאיר מורדוך
מייסדת הקהילה

נשואה, אמא לנועם ועופרי, תאומות בנות 16, ולעמית בת ה 10 תאיר חזרה עם משפחתה לישראל, לפני 3 חודשים, לאחר שהות של 7.5 שנים בטוקיו ובסינגפור, מטעם העבודה של בעלה, גיא, באמדוקס. לפני היציאה לרילוקיישן, תאיר עסקה בתחום של משאבי אנוש, ובתפקיד האחרון שימשה כסמנכל"ית משאבי אנוש בחברת מטרולייט לאחר מכן הקימה וניהלה חברת השמה, עד ליציאת המשפחה לרילוקיישן בטוקיו הקימה תאיר עסק של סדנאות בישול ים תיכוני, וחנויות און ליין, באיביי ואטסי בסדנאות תאיר הבינה את האתגרים של נשים ברילוקיישן, ומשם צמח הרעיון להקים קהילה תומכת ואוהבת תאיר עוסקת כיום בניהול הקהילות (בעברית ובאנגלית), בייעוץ וליווי נשים ברילוקיישן ובקורס און ליין שבנתה לנשים ברילוקיישן.