ארגון מנהגלי הדיגיטל
ענבלת קהילת עיצוב
ענבל תורי

ענבלת קהילת עיצוב הינה קהילה מקצועית של מעצבים ואדריכלים, אשר עוזרת לחבריה להתייעץ, לקבל פתרונות טכנים, עזרה בתמחורים, בעלי מקצוע, התמודדויות עם לקוחות ובעיקר- להרגיש שאנחנו לא לבד במקצוע! הקהילה הוקמה בהשראת הפתגם  "הגאות מרימה את כל הספינות בים" כשאנחנו מאוחדים כקהילה, אנו מייצרים גל גדול שעוזר לכולם!

נוצרה בשנת 2017 ומונה אלפי אדריכלים, מעצבים, הנדסאי אדריכלות וגם סטודנטים הנמצאים במרחב הוירטואלי אך גם נפגשים פרונטלית בהדרכות, כנסים, ארועים וסדנאות- כולם במטרה להעשיר ולהוות התמקצעות חשובה בתחום. חברי הקהילה נהנים מתכנים, העשרות ועזרה הדדית והחברות בקהילה עוזרת להם בהתמודדות היומיומית עם המקצוע.




ענבל תורי

ענבל תורי
מייסדת הקהילה

ענבל תורי- בוגרת תוארת לעיצוב פנים מהמכון הטכנולוגי בחולון – את העסק הקימה תוך כדי הלימודים במטרה לעזור לאדריכלים ומעצבים לעבוד נכון ומהר יותר בתוכנות הדמיה ושרטוט מובילות. לאחר התואר פיתחה את העסק כמשרה מלאה והמשיכה להדריך דרך קורסים והדרכות פרונטליות וחנות של קורסי וידאו. העסק הוקם לפני 13 שנה ובשנתיים האחרונות ענבל החליטה לאחד את לקוחותיה ועוקביה בקהילה אחת, שהתפשטה והתרחבה כמו אש בשדה קוצים ומונה כיום אלפי חברים. הקהילה קרויה על שם העסק- ענבלת- (כינוי מהצבא) כיוון שהיא המשך ישיר של העסק רק כפלטפורמה המאפשרת לאלפי אנשים להעזר אחד בשני, לתמוך ולהרגיש חלק ממשהו גדול יותר. ענבל, יחד עם צוות של מתנדבים, עוזרים לקהילה לגדול, להתפתח ולהוות מקור של ידע ועזרה לאחרים- שני הכובעים בעסק משלימים אחד את השני וגורמים לה לקום בבוקר בתחושה של שליחות.