ארגון מנהגלי הדיגיטל
פוליאמוריה ויחסים פתוחים
יואב גיטלר וצוות המנהלות

קבוצת הדיונים העברית המובילה בנושא מערכות יחסים אי מונוגמיות ביודעין (בקיצור יאמ"י), בהן אנרכיית מערכות יחסים, יחסים פתוחים, חילופי זוגות, פוליאמוריה ועוד. הקבוצה פתוחה לכל מי שמתעניינ.ת, שוקל.ת לנהל, מנהל.ת, שואל.ת או פשוט רוצה ללמוד על מערכות יאמ"י על כל גווניהן. שם נשאל, נתייעץ, נשתף מידע ותובנות, נספר, נקרא ונתדיין על מערכות יאמ"י.

הקבוצה מתנהלת תוך דגש על כבוד הדדי והכלה רבה כלפי הבחירות האישיות של החברימות לגבי חייהם ומערכות היחסים שלהםן ומהווה צומת לפרסומי מפגשי קהילה, סיוע לחברות והחברים במציאת קבוצות נוספות בתחום וכל מה שיעלה על הדעת סביב אי-מונוגמיה. 




יואב גיטלר וצוות המנהלות

יואב גיטלר וצוות המנהלות
מייסד הקהילה

יואב גיטלר: בעל מאסטר בכימיה, מלווה א.נשים בתהליכי שינוי במערכות יחסים בכלים של תקשורת מקרבת, מנהל הדף "alt-ctrl-life" העוסק בפרט כאינדיבידואל וכחלק ממערכות יחסים. דניאל מלכה: אמנית ישראלית המתגוררת בברלין ועוסקת ביצירתה במערכות יחסים, אינטימיות ומיניות. נועה פז: בעלת מאסטר בפילוסופיה, ספרנית, אקטיביסטית וכותבת בתחומים חברתיים שוברי מוסכמות, מנהלת הדף "שמנות מדברות" העוסק בשמנופוביה. שי לעדן: מאסטרנטית בעבודה סוציאלית, אקטיביסטית חברתית, התזה שלה עוסקת ב"חוויות הטיפול של אנשים בעלי זהויות מיניות שאינן נורמטיביות". עובדת כרכזת הקואליציה הארצית להעסקה ישירה. שרונה שם-טוב: בעלת מאסטר בכימיה, מאמנת אישית, עוסקת בNLP- ומלווה א.נשים בתהליכי שינוי במערכות יחסים, מנהלת עם יואב את הדף"alt-ctrl-life".