ארגון מנהגלי הדיגיטל
צעירי רמת גן גבעתיים
תומר לגבעומר

צעירי רמת גן גבעתיים היא קהילה המאגדת את התושבים הצעירים של רמת גן וגבעתיים וערים נוספות בסביבה במטרה להחיות אותן ולתת פייט לתל אביב מאידך, מסתבר שכמות נכבדת מבין תושבי תל אביב גם הצטרפו לקבוצה כי פשוט כיף כאן. אנחנו מארגנים לצעירים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם מפגשים, מסיבות, הרצאות ואירועים כיפיים בפאבים מקומיים (בין 10 ל-20 פעילויות בחודש) ויצרנו דף הפייסבוק שמרכז את כל האירועים: "מה הלוז" הרמנו גם פרויקט היכרויות מצליח עבור חברי הקבוצה (ועוד כמה מסתננים). נכון לעכשיו נרשמו כבר מעל ל-1000 רווקות ומעל 700 רווקים ונוצרו כבר מאות התאמות.

אנחנו מארגנים מדי חודש גם אירועי קונספט מיוחדים לרווקים ורווקות שמעוניינים לצאת מהמסך ולהכיר בדרך חווייתית במקום באתרים ואפליקציות… בקבוצה ניתן לקשקש, לשתף, להתייעץ ולהביע דעה על עניינים שמעסיקים צעירים ברמת גן, בגבעתיים ובכלל. אפשר גם למצוא פרטנרים לארוחת בוקר, טיול, ריצה או כל תחום אחר. יש גם צ'ופר! לא מעט בארים, חדרי כושר, נותני שירות ובתי עסק נוספים החליטו להעניק לחבר'ה מהקבוצה הטבות והנחות משתלמות במיוחד אם רק מציגים בפניהם את האפליקציה של "צעירי רמת גן גבעתיים"




תומר לגבעומר

תומר לגבעומר
מייסד הקהילה

בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים. נשוי לכריס ויחד הם מנהלים את קבוצת צעירי רמת גן גבעתיים בסיוע של עוד 20 מנהלים מתנדבים. הקבוצה הוקמה ב-2010 כשתומר היה עוד בתחום ההייטק ובשנה האחרונה הוא עוסק רק בניהול הקהילה והפעילויות שלה. מלבד ניהול הקהילה הוא הקים גם מיזם הכרויות לרווקים ורווקות מהמצליחים בארץ.