ארגון מנהגלי הדיגיטל
קהילת הבית לפוליאמוריה
נופר זוהר

בימים אלו המודעות לקהילה הולכת וגדלה. א.נשים מתעניינים במערכות יחסים אלטרנטיביות –א-מונוגמיות ובפוליאמוריה בפרט. הקהילה מונה כמה אלפים כיום, וזה רק הידועים שבנינו.  ישנן קבוצות דיונים בנושא, מפגשים ומעגלי הכרויות למטרה זו. 

האם ישראל משתנה? האם התפיסות השמרניות משתנות עקב צרכים ורצונות חדשים או כאלו שבאים בפעם הראשונה לידי ביטוי? יש לציין שבקהילה שלנו יש גם חברים שהם עשרות שנים חלק ממנה. רוב אנשי הקהילה שפגשתי, הם אנשים מאוד פתוחים וחמים, כנים ואוהבים, הבוחרים  לחיות בחופשיות. האפשרות להרגיש אהוב.ה כמה שרק אפשר ולפזר אהבה כמה שיותר, לחיות בכנות מוחלטת, ללא הסתרה, ומהצד השני, הקבלה, אי שיפוטיות, הכלה של מי שאני כמו שאני.

ישנם מתעניינים שחוששים להיחשף ולהצטרף לקבוצה ולקהילה. אני מזמינה אותם מתעניינים לפנות אליי, ולהיעזר בי בכל מה שרק אוכל.




נופר זוהר

נופר זוהר
מייסדת הקהילה

נופר זוהר, בת 41.5, פוליאמורית. א-מונוגמית מאז שהיא מכירה את עצמה. אמא לשלושה ילדים, גרה באופקים. מנהלת מש"א, וכמו בתפקידה כך גם בחייה, מחוברת לא.נשים בכל הרבדים.
בין היתר, בעלת תואר אקדמי בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש, מאמנת אישית (קואוצ'ינג) ומשתמשת בכך על מנת לסייע לזוגות, הנכנסים לעולם היחסים המאפשרים, בכל הקשור לקשיים שהם חווים, וללא תמורה. נופר מנחת קבוצות ומעגלי שיח בין היתר בנושאים של א- מונוגמיה. מאמינה בחופש המוחלט של האדם, לחיות את חייו כרצונו, לאהוב ולפזר אהבה וכמה שיותר. מנהלת קבוצות דיונים והכרויות של קהילת הפוליאמוריה וא-מונוגמיה, מקיימת אירועים ומפגשים למען הקהילה כבר כמה שנים, שבהם אני יכולה להבחין בגידול משמעותי של אנשים המתעניינים ונפתחים לעולם.