ארגון מנהגלי הדיגיטל
קהילת עוברות ושוות
יעל וינר וענת כץ ארוג'אס

קהילת עוברות ושוות, הוקמה על ידי ענת כץ ארוג'אס ויעל וינר, במטרה לאפשר שיח פיננסי ולייצר סביבה בטוחה ותומכת, מעשירה ומלמדת עבור נשים המבקשות לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלהן ולקדם עצמאות כלכלית. הקהילה, שהוקמה לפני כשנה וחצי מונה מעל 12 אלף נשים ובנויה בעיקר על שיתוף ידע של חברות הקבוצה לצד העברת ידע יזום דרך בלוג הקבוצה.

בנוסף, מקיימת הקהילה מפגשים ברחבי הארץ – "עוברות ושוות – On Tour", מקיבוץ כברי בצפון ועד עומר בדרום, ומקדמת יוזמות לקידום עצמאות כלכלית של נשים. בימים אלה הקהילה מקימה ערוץ יוטיוב בעל תכנים פיננסיים שיועברו על ידי נשים ועל הפקת אירוע בסגנון TED בנושא נשים ופיננסים.




יעל וינר וענת כץ ארוג'אס

יעל וינר וענת כץ ארוג'אס
מייסדות הקהילה

יעל וינר, מומחית בתקשורת שיווקית, יועצת מיתוג באמצעות סטוריטלינג, מלווה ומייעצת לפרויקטים בתחום התוכן. מרצה בתחום התקשורת השיווקית והכתיבה השיווקית בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב, במכללה האקדמית אונו ובמכללה למינהל. מנהלת ומייסדת של קהילת עוברות ושוות, מנהלת ומייסדת של קהילת That's It – רואים עולם ומעבר, ופעילה לקידום נשים במסגרות שונות. יעל עבדה בעבר בעיתונות בשורה של תפקידי עריכה בכירים בינהם: עורכת ראשית של ליידי גלובס, חברה בצוות ההקמה של כלכליסט ועורכת התרבות והפנאי בעיתון. יעל היא עורכת דין, בעלת תואר שני במנהל ציבורי ובוגרת תכנית לניהול מיזמים חברתיים של Aspen Institute .נשואה ואמא לשלושה ילדים. מתגוררת ברעות, מודיעין.

ענת כץ-ארוג'אס היא מנהלת קהילות לשינוי חברתי ומומחית למגדר וטכנולוגיה, המקדמת חשיבה ואיזון מגדריים בתעשיית ההייטק ובכלל. ענת היא מייסדת ומנהלת של קהילת 'עוברות ושוות', ממייסדות קהילת Women Experience )לשעבר XX+UX (– פורום נשים בתחומי UX , עיצוב ומוצר, ומייסדת 'פורום מובילות קהילות נשים בהייטק'; ענת היא מנכ"לית חברת Standpoint העוסקת בחדשנות מגדרית, חברה בצוות Gendered Innovation של האיחוד האירופאי ומנהלת תחום הקהילות של שדולת הנשים בישראל. ענת היא בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני בלימודי מגדר.