ארגון מנהגלי הדיגיטל
קהילת Customer Success בישראל
אסף זמיר

Customer Success הוא אחד התחומים המקצועיים הצומחים בעולם ההייטק. תחום שמשלב דיסיפלנות שונות, עסקיות ואופרטיביות לתוך תפקיד אחד עם משקל גדול מאוד על הצלחת החברה.

הקהילה הוקמה בתחילת 2017 כקבוצת פייסבוק, מתוך צורך אמיתי לייצר מוקד ידע בתחום מתפתח וחדש בישראל. מאז הקמתה, גדלה באופן מהיר וכיום מונה כ-1000 חברים והיא הקהילה היחידה בארץ שמרכזת אנשי מקצוע בתחום הCustomer success. הקהילה מאפשרת לחבריה לשתף ידע, ללמוד, להכיר קולגות מהתחום ואף למצוא הזדמנויות קריירה חדשות. חברי הקהילה נפגשים במיטאפים שנוצרים מתוך השיח בקבוצה ומייצרים ערך אמיתי לתחום בארץ בכלל ולחברות בהן הם עובדים בפרט.




אסף זמיר

אסף זמיר
מייסד הקהילה

אסף זמיר (34), צמח מעולמות של שירות חוץ ופנים ארגוני וביצע מס' תפקידים ניהוליים בתחומים אלו במגוון סביבות טכנולוגיות, הן בחברות הייטק גלובאליות והן בסטארטאפים. אסף זיהה את עולם ה Customer Success בשלב מוקדם והבין שזה בדיוק מה שהוא רוצה לעשות. מאז הספיק לבנות מערך Customer Success מאפס במס' חברות וסטארטאפים ובנוסף, לייעץ לחברות נוספות ולהקים את הקהילה הראשונה בתחום בישראל. משמש כיום כ Head of Customer Success בחברת הסייבר Siemplify