ארגון מנהגלי הדיגיטל
תשעה ירחי לידה
טל ונונו והילה אזרד

טל ונונו והילה אזרד, מייסדות ומנהלות משנת 2014 את קהילת תשעה ירחי לידה, לאחר שעלה בנו החזון להיות הבשורה הגדולה בארץ בתחום ההריון והלידה להעניק ידע מקצועי בצורה פשוטה מבלי לצאת מהבית. להעניק בית חם ותחושת בטחון לנשים לקראת הלידה ואחריה.

לתת מקום להתייעצות,לצחוק,לכתף מנחמת ולחיבוק חם. מרעיון שנולד ובער בנו, הפכנו בשנים האחרונות לבעלות עסק ,  עם אלפי עוקבים פעילים המעידים על הערך המוסף שהן מקבלות בכל יום מהקהילה.




טל ונונו והילה אזרד

טל ונונו והילה אזרד
מייסדות הקהילה

טל ונונו- מנהלת ביד רמה את קהילת תשעה ירחי לידה , דוברת פייסבוקית שוטפת ומנצחת על שת"פים אסטרטגיים עם מיטב החברות בתחום. חיה את תחום השיווק והדיגיטל ושומרת על עדכון וחדשנות בתחום. לטענתה ניהול הקבוצה מקנה לה תחושת שליחות וצעד נוסף אל עבר החלום לחולל מהפך בתחום ההריון והלידה ע"י מתן יידע מדויק ותמיכה לכל אישה. אם ל-2.

הילה אזרד – בעלת ניסיון ורקע רב תחומי המשלב מכירות, שיווק, יזמות וחדשנות. בשנים האחרונות מנהלת הילה את קהילת תשעה ירחי לידה שם זכתה יחד עם טל ונונו לפריצת דרך משמעותית. הילה, אם ל-3 עוסקת בשילוב של ניהול הקהילה אל מול פיתוח העסק אותו היא מנהלת ונמצאת ביום יום שלה בצומת שבין נשים, חדשנות , ושיתופי פעולה אסטרטגיים.