ברק קלמנוביץ'
follow

CDO קבוצת "ידיעות אחרונות"

את דרכו בעולם התקשורת התחיל ברק קלמנוביץ' באחד המקומות הכי קשוחים בעולם העסקים הישראלי: איש מכירות של מודעות עבור מקומונים בפריפריה.
בשנת 2007 עשה את המעבר לעולם הדיגיטל, כשהמכירות היו בדולרים והבאז וורד הייתה "רוטציות". היה הגורם החשוב בהעברת ynet לעידן הטכנולוגי הנוכחי, המבוסס על תעשיות ה Adtech ושלל שיתופי פעולה עם חברות מקומיות ובינלאומיות, והוביל את האתר לחדשנות טכנולוגית בדומה למו"לים מובילים בארה"ב ובאירופה.

דבר אחד הוא לא איבד במעבר ההוא: את הסגנון המחוספס שאפיין אותו בימי המקומונים.
הוכחה לכך היא התחביב המרכזי שלו היום, אופני שטח, וגם החלום שעוד לא הוגשם: להקים כאן את סניף רד בול מדיה ישראל.