Director of Business Operations Seperia

ניר, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת"א, מנהל את התפעול העסקי של Seperia בארץ ובשווקים בינלאומיים.

Seperia, חברת שיווק דיגיטלי, הוקמה ב- 2003 על ידי אמיר ירקוני ואיתי לוויתן, מהנדסי תוכנה שנחשפו לעולם האונליין החדש שיצרהGoogle . החיבה שלהם לאלגוריתמים הובילה אותם לחקור את האלגוריתמים של Google וללמוד כיצד לעבוד איתם על מנת להגביר את החשיפה של אתרי אינטרנט. במהרה הפכה Seperia למובילת דרך בענף השיווק הדיגיטלי והחלה לנהל תקציבי ענק עבור חברות גלובליות.

ככל ש-Seperia גדלה הקמפיינים שנוהלו על ידה צמחו ונהיו מורכבים יותר עד שב- 2007 הוקמה בחברה יחידת מחקר ופיתוח שיצרה את הגרסה הראשונה של ה- Edge.BI, מערכת BI המאפשרת אינטגרציה של נתוני הקמפיין אונליין ונתוני המכירות אופליין וכך מספקת תובנות מהותיות על ההתנהגות הצרכנית של הלקוחות, ומאפשרת שיפור של עשרות אחוזים בשורה התחתונה של קמפיינים.

בהמשך, Seperia נתקלה באתגר נוסף – הגדלת הצוות. בפרט, מחסור בכוח אדם מקצועי ובביקוש לאנשי שיווק דיגיטלי שרק הלך וגבר, ללא פיתרון נראה לעין.
כתגובה למצב בשוק, לפני כ-7 שנים הוקם Seperia College, הזרוע האקדמית של חברת Seperia, המציע הכשרות בשיווק דיגיטלי עם דגש על עולם הפרסום הממומן (PPC). העובדה שמדובר במערך הכשרה אשר מאחוריו עומדת חברה כמו Seperia, הפכה את הקולג' למוסד יוקרתי ולשם-דבר בכל הנוגע להכשרות מקצועיות בענף השיווק הדיגיטלי. הקורסים הוכרו גם על ידי משרד הכלכלה למימוש במסגרת הפקדון הצבאי.
כיום, הקולג' כבר מזמן לא משמש רק עבור צרכי כוח האדם של Seperia אלא משתמשות בו חברות מובילות במשק כמקור להדרכות פנימיות, לגיוס כוח אדם ואף בונות עבור תלמידי הקולג' תוכניות התמחות וסדנאות ייחודיות.

כאשר ניר נשאל מה הוא מאחל לשוק הדיגיטל בארץ לשנה החדשה, הוא משיב: "אני מאחל לכולנו שנה של גיוון אנושי, גיוון רחב יותר בהרכב כוח האדם העוסק בתחום הדיגיטל בארץ. לצערי, קיים היום תת-ייצוג ניכר בעובדים בתחום הדיגיטל עבור קבוצות שלמות בחברה הישראלית. מעבר לפגיעה החברתית קיים פה גם פספוס עסקי ענק שכן התוצאות מלמדות שוב ושוב שכוח עבודה אשר מכיל ייצוג רחב יותר של הרכב האוכלוסיה, מביא איתו לרוב רמה גבוהה יותר של חדשנות ויצירתיות. אז שתהיה לנו שנה טובה, פוריה ומלאת גיוון."