עינת שמעוני
follow

סמנכ"לית מחקר STKI

עינת שמעוני חוקרת ומנתחת את המרחב הטכנולוגי של עולמות הדיגיטל, שיווק, אנליטיקה וחוויית הלקוח ב-STKI, חברת מחקר ואנליזה.
בסקירות וניתוחי השוק של עינת היא עוסקת בצומת שבין טכנולוגיות, אנשים, אסטרטגיה, תרבות, חדשנות ויצירתיות.

ב-20 השנים האחרונות, עינת מסייעת לארגונים למפות את הערך וההזדמנויות העסקיות שגלומים בטכנולוגיה, להבין את מגמות השוק, לגבש חזון ואסטרטגיה, ולהיערך לאימוץ טכנולוגיות, תוך קיצור הדרך לפתרון וראייה בהירה של התמונה הכוללת.

בין תחומי הכיסוי של עינת: פלטפורמות דאטה, אנליטיקה, ביג דאטה, AI ו-ML, Marketing Automation, טכנולוגיות למקסום מסעות לקוח, רב-ערוציות, ערוצים דיגיטליים, בוטים, פרסונליזציה, אפליקציות ומערכות עסקיות.
לעינת BA מאוניברסיטת בר-אילן, ו- MBA מאוניברסיטת תל-אביב עם התמחות באסטרטגיה ומערכות מידע.