רונן סלם
follow

סמנכ"ל שיווק Samsung ישראל

רונן סלם, נשוי + 3, הינו סמנכ"ל השיווק חברת סמסונג ישראל.
בעל ניסיון רב בארגונים בינ"ל בניהול מערכי מכירות, ובתפקיד הנוכחי גם בניהול מערך השיווק.

תחת ניהולו של רונן, החברה החלה ליצור פעילויות שיווקיות המאופיינות בתעוזה, מעוף וחדשנות.
החל מהשקה מקומית לסדרת הגלקסי A שהיתה מאופיינת בהומור וחשיבה רעננה שהביאה את המותג למודעות גבוהה ביותר, והפיכתו של המוצר לנחשק במיוחד.
ועד להשקת הגלקסי S8 – השקה ארוכה ומורכבת שהביאה להישגים משמעותיים למותג ולחברה.

לאחרונה החברה אף זכתה בפסטיבל קאן עם אחד הקמפיינים שיצרה עבור השעון החכם הGear S3 באריה הברונזה.

לאורך השנה האחרונה רבות מפעילויות השיווק זכו להכרה במגוון דירוגים והבליטו את שינוי הגישה השיווקית שאותה מנהיג רונן, ובמיוחד מהלכי הדיגיטל.

רונן דוחף כל העת לבנית שיטות עבודה מתקדמות, אימוץ מסיבי של הטכנולוגיה, בנית שיתופי פעולה אסטרטגים, והרבה מאד חדשנות סביב מהלכים שיווקיים.