שגיא יהוד
follow

מנכ"ל BrandLand

שגיא יהוד הוא מעצב גרפי, איש קריאייטיב ומיתוג, בוגר ״ויטל-שנקר״.

את דרכו המקצועית החל ב-2002 בצרפתי-שטרנשוס-זמיר כארט דיירקטור. משם עבר לכמה שנים בגלר נסיס וב-2010 לאחר שהתחיל להשתעמם, הקים בפובליסיס את משרד המיתוג והפרסום Brandland שכיום בבעלותו.

תוך כדי הרומן שהחל עם עולם המיתוג עבר בתוך קבוצת פובליסיס לנהל את הקריאייטיב סטודיו של סופרפוש, חברת הקד״מ והאירועים הגדולה בארץ. זה קרה בדיוק ברגע שנפל לו האסימון שהקמפיינים שהוא מייצר הם יותר ויותר תומכי פעילות צרכנים בנקודות המכירה ופחות ופחות כל השאר. העולם הזה סיקרן אותו והוא הרגיש שנקודת המכירה היא תחנה שהוא חייב לעבור בה.

המסלול הלא שגרתי הזה ששילב כל הזמן אוף ליין, און ליין, רצפת מכירה, חידדו אצלו את השוני והיתרון שלו על אנשי פרסום אחרים – היכולת לבנות מותג מהשלב הכי ראשוני של לוגו וזהות המותגית, דרך הבנת נקודת המכירה על כל אתגריה, הפרסום המסורתי והפרסום הדיגיטלי.

״אני לא חושב שאני איש דיגיטל מבריק, אני רחוק מזה. אני קודם כל איש קריאייטיב ותוכן שמחפש את הסיפור הכי מדויק ומקורי שאפשר לספר על המותג שהופקד בידיו. וכיוון שחונכתי לעיצוב וירידה לפרטים ובדיגיטל הכי קל לחפף, אני מנסה לחנך כל הזמן את הלקוחות שלי שקמפיין הדיגיטל שלהם צריך להיות מדויק הן ברמת הסיפור והן ברמת העיצוב, בדיוק כמו קמפיין השילוט שהורדנו לדפוס ועליו עבדנו 3 שבועות״