אורי להב
follow

מייסד משותף Outbrain

אורי להב הוא מייסד משותף ומנהל אאוטבריין-ישראל. הוא הקים את אאוטבריין, חברת קידום התוכן המובילה בעולם יחד עם ירון גלאי ב-2006.

החברה, שכבר עשור מציעה לנו לקרוא כתבות "שעשויות לעניין אותנו", שינתה את האופן בו אנו צורכים תוכן ואת הדרך בה  פונים אלינו מותגים, ובנוסף, המודל החדש שהביאה לעולם מספק רוח גבית חשובה לאתרי החדשות. כיום, "שיווק באמצעות תוכן", ענף אותו המציאה אאוטבריין, הוא שוק שמגלגל מליארדים. אאוטבריין גייסה עד היום 145 מליון דולר, היא מגישה כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה ללמעלה מחצי מיליארד משתמשים ברחבי העולם.

אורי להב מפקח על מרכז המחקר והפיתוח של אאוטבריין בנתניה. לפני הקמתה, הוביל את קבוצות המו״פ בחיפוש ומיון ב-shopping.com, שנקנתה על ידי eBay תמורת 634 מיליון דולר.
בעבר הוביל להב את קבוצת שרתי הצפיה הישירה בחברת הטכנולוגיה Vsoft. להב, בעל תואר הנדסאי מהמכון האקדמי רופין, הוא רס״ן במיל' בצה"ל ואת ירון גלאי, השותף שלו, פגש בקורס חובלים.