מייסד ומנכ"ל QuickWin

למרות שמכר את כל עליית הגג באיביי כבר לפני 16 שנה, החליט להתמקד בצד השיווקי ופחות במכירות. הכלים שעמדו אז לניתוח היו מוגבלים ואסף פיתח לעצמו כלי עבודה. ב 2009 החליט שאין מספיק חומר בעברית על אנליטיקס ואופטימיזציה והרים את "ווב אנליטיקס ישראל", בלוג וקהילה ענקית ופעילה בנושאי אנליטיקס, אופטימיזציה ודאטה.

לדיוור החודשי שלו מנויים מעל 8500 אנשי שיווק ואנליסטים מרחבי העולם, ובנוסף היה הראשון להפיק ולהעביר קורס שלם על גוגל אנליטיקס המיועד לקהל הרחב. אסף חוטא גם בפיתוח מוצרים ובין לבין מרצה בכנסים ובאקדמיה, משמש כדאטה-מנטור בסטארטאפים, אוהב לפלוש לארגונים ולבנות איתם את כל קונספציית הדאטה בדיגיטל. אסף אוכל ושותה  A/B Testing כי הוא מאמין שזה מכיל את כל אבות המזון של הדיגיטל.