הנרי חן ויינשטיין
follow

מנכ"ל Cockpit Innovation

התשוקה של הנרי חן ויינשטיין היא להניע יזמות משנה עולם על ידי יצירת יתרון לא הוגן לסטרטאפים בכל השלבים. הנרי עומד בראש Cockpit Innovation Hub במשימה לקדם, לאתר, לתמוך ולהשקיע ביזמי Air Travel.

Cockpit זרוע ההשקעות של אל על הוקמה כיוזמה לסייע לסטרטאפים עם טכנולוגיות פורצות דרך לכוון גבוה ולעשות דברים גדולים בתעשיית ה-Travel ו-Aviation העולמית. Cockpit תומכת בעזרת מומחיות מקצועית, גישה למידע אמיתי, מימון והשקעות, הזדמנות לBeta Site ולקוח ראשון, קשרים בינלאומיים, וכל הכלים שסטרטאפ צריך כדי לחדור לשוק ולעלות על המפה העולמית. בשנה האחרונה הרחיב את הפעילות העולמית דרך שיתוף פעולה עם ארגון התעופה העולמי המייצג את כל חברות התעופה בעולם וכן JetBlue שהצטרפה למיזם העולמי יחד עם האב בסיליקון ואלי, המחבר את שניים מאזורי החדשנות המובילים בעולם.

הנרי עוסק בשבירת מחסומים לחדשנות ברמה המקומית והעולמית. כחלק ממשימה זו ייסד פלטפורמות מאיצות יזמות כמו TLV Startup Challenge וכן Vertical Engine עבור אוניברסיטת תל אביב, Hisense, בזק ועוד'. בעבר הוביל מיזמים בתפקידי ניהול מוצר, במגזר הפרטי והבטחוני, בתחומים מגוונים (מאלקטרו-אופטיקה ועד מסחר במובייל).