ירון אחר
follow

משנה למנכ"ל וראש הפעילות הדיגיטלית קבוצת ג'רוזלם פוסט

רב המכר "שיווק בעידן דיגיטלי" שכתב ביחד עם שותפו, אתגר שפיבק – הוא סיכום ביניים של פעילות ענפה במיוחד שכללה תפקידים כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז, לאחריהם הספיק להקים ולמכור את אחד ממיזמי הקניות החברתיות הראשונים בישראל, לשמש כמרצה מבוקש במוסדות אקדמיים מובילים ובפני מנהלים בכירים, יזמים וגופי מדיה, תוך הצגת שיטת ה"פיצוח" שלו ואסטרטגיית המוצר בעידן דיגיטלי.

יוצא דופן: החיבור שיצר כאיש תוכן, אסטרטג שיווקי ומנהל מסחרי – חיבור ההופך תיאוריה למעשה ומוכיח שבסופו של דבר כולנו אמנים שרוצים להניע קהלים. וכנראה גם מצליחים.

את כל אלו הוא מוביל כיום כמשנה למנכ"ל באחת מקבוצות המדיה הגדולות, בה הוא מנהל רשימה מכובדת של פלטפורמות דיגיטל ומותגים בעלי משקל.