ליאור קודנר
follow

סמנכ"ל דיגיטל הארץ / The Marker

לפני שלוש שנים, כשבקבוצת הארץ החליטו לבקש מהגולשים לשלם על קריאת כתבות, רבים בתעשייה הרימו גבה. ״כסף על תוכן באינטרנט? כאן זה בחיים לא יקרה״, היתה התגובה הצפויה מראש. אבל היום כבר יותר מ-26 אלף ישראלים משלמים על הארץ בדיגיטל, והמהלך אף זכה בתואר ״ההשקה המנצחת״ של איגוד השיווק הישראלי.

מי שהוביל את הפרויקט הוא ליאור קודנר, סמנכ״ל הדיגיטל בקבוצת הארץ-TheMarker. קודנר ששימש בעבר בשורה של תפקידי עריכה בכירים בקבוצה, ממונה היום על כל הנוכחות הדיגיטלית של הארץ ו-TheMarker שהשיקו בשנתיים האחרונות שלל אתרים ואפליקציות שזוכים לביקורות מפרגנות מהגולשים ובתעשיית הדיגיטל המקומית.

קודנר גם מייעץ למגוון סטרטאפים ישראלים ומלמד קורס על נוכחות דיגיטלית באוניברסיטת תל אביב.