עידו פרידמן
follow

סמנכ"ל שיווק דומינוס פיצה ישראל

בשנים האחרונות, בעשרות ישיבות פנימיות של מותגים שמחפשים את דרכם בעולם השיווק בכללוהדיגיטלי בפרט חוזרות ונשנות המילים " תעשה לי כמו דומינו'ס",  אחד האנשים הבולטיםשמובילים את המהפכה הדיגיטלית והמותגית שעברה דומינוס מאז 2010  – הוא עידו פרידמן.

עידו בן ה -37 בכלל התחיל את דרכו כאיש קראייטיב במספר משרדי פרסום מובילים ועשה אתדרכו במהירות רבה למעלה, כאשר כפי הנראה בשנת 2010 החליטה רשת הפיצות המובילה מאמריקה לגייס אותו לשורותיה. מאז, איך נאמר, הרבה פיצות זרמו בתנור ואין ספור מהלכים דיגיטליים פורצי דרך  שזכו לפרסים התרחשו בחלק השיווקי  של החברה.

קולגות מובילים מהתחום גם כן, מספרים שמדובר באיש חם ויצירתי ביותר, שיודע להסתכל קדימה,ליזום מהלכים ראשוניים וחדשניים ולבצע אותם בצורה חסרת פשרות, שבמבחן התוצאה מעמידים את דומינו'ס בראש פירמידת החברות " שעשו את זה"!