עמרי ארגמן
follow

מייסד שותף Moblin

עמרי ארגמן, בן 37 מת"א. ממייסדי חברת moblin לה משרדים בהרצליה ובסינגפור.
בעידן הסמארטפונים של ימינו, בו אנו צורכים את מרבית התוכן שלנו בסלולרי, בכל מקום ובכל זמן, פרסום במובייל הפך לדבר שבשגרה. אבל מי חשב שהמכשיר "הטיפש", ששימש אותנו רק להוצאה או קבלת שיחות, יהפוך לפלטפורמת הפרסום הכי חשובה? עוד לפני עידן הסמארטפונים, הבין עמרי ארגמן את מה שכולנו מבינים היום, והיה מחלוצי מהפכת הפרסום והשיווק הסלולרי, כשהקים בשנת 2007, ביחד עם שני שותפים, את חברת moblin, שהחלה כסטארט-אפ קטן שסיפק פתרונות של הורדת תוכן מהאינטרנט לסלולר, עוד בימי הרינגטונים הזכורים לנו, ולימים הפכה לסוכנות הפרסום הסלולרית – דיגיטלית הראשונה בישראל עוד ב 2008, כמו גם  חברת פיתוח האפליקציות למותגים/מפרסמים הגדולה במדינה.

מעבר להובלת השוק בישראל , moblin נחשבת כמובילה עולמית בקטגוריית שיווק והפצת אפליקציות – moblin app marketing and distribution. החברה פועלת על פלטפורמת הפצה שפיתחה במהלך השנים ושהושקה מחדש בשבועות האחרונים תחת המותג Skipper.

בין לקוחות החברה בישראל ניתן למצוא מפרסמים מובילים כגון: סופר-פארם, כלמוביל, שטראוס-עלית, קוקה-קולה, לאומי קארד, רכבת ישראל, חוגלה, סלקום, נסטלה ועוד רבים. בכל הקשור לעבודה הגלובלית תחת Skipper , עובדת החברה עם לקוחות\אפליקציות מהגדולות שיש: Poker Stars, Com2Us, eBay,Trivago, King, Kama Games, SnapDeal וגם P&G והמותג Always שזיכה את moblin בהכרה בינלאומית כאשר זכתה בפרס אריה הכסף בפסטיבל קאן היוקרתי בשנת 2014 עבור עבודתה עם המותג ב 8 מדינות.

ארגמן היה מהראשונים שהבינו את החיבור בין טכנולוגיה לשיווק כאשר הקימו מערך טכנולוגי יוצא דופן כתמיכה לשירותי השיווק ללקוחותיה בארץ ובעולם. ארגמן נחשב לחלוץ ומנטור בתחום המובייל בישראל, הוא מרצה בתחומי הפרסום הסלולרי, מסחר אלקטרוני\סלולרי, שיווק אפליקציות ,מובייל אנליטקיס ואסטרטגיה סלולרית במגוןן מוסדות: המרכז הבינתחומי, המכללה האקדמית נתניה, איגוד השיווק, מכללת ניו מדיה, מכללת Digital-IL ובכנסים מובילים בתעשייה.